Korku
Kehanet'in bu tüyler ürpertici yeniden çevriminde ABD'li diplomat Robert Thorn (Liev Schreiber), habersiz karısını (Julia Stiles) kurtarmak için kendi ölü doğan bebeğinin yerine bir yetimi koyar. Ancak bir dizi garip cinayet ve korkunç uyarılardan sonra çocuklarının Şeytan'ın oğlu olduğunu ürkütücü bir şekilde fark ederler!