The Alamo
Filmde, sayıları 200'ü bulan askerlerin Teksas'ın bağımsızlığı için Alamo Kalesi'nde 13 gün boyunca koca bir Meksika ordusuna karşı verdikleri bağımsızlık ve özgürlük mücadelesi anlatılıyor.