Kral Arthur
Kral Arthur (Clive Owen) ve onun yuvarlak masa şövalyelerinden Lancelot'un (Ioan Gruffudd) heyecan ve macera dolu filmi. Özgürlükleri ve sevdikleri için yuvarlak masa şövalyelerinin sadakatlerine tanık olacaksınız.
Tarihin en büyük efsanelerinden birinin ardında yatan gerçek hikayenin beyaz perdeye aktarıldığı harikulade bir film: Kral Arthur. Filmde Clive Owen ve Ioan Gruffudd'a, Kiera Knightley de eşlik ediyor. Kral Arthur (Clive Owen) ve onun yuvarlak masa şövalyelerinden Lancelot'un (Ioan Gruffudd) heyecan ve macera dolu filmi. Özgürlükleri ve sevdikleri için savaşan yuvarlak masa şövalyelerinin sadakatlerine tanık olacaksınız. Kral Arthur, sizleri koltuklarınızdan kaldırmayacak bir heyecan ile ekran başına kitleyecek.