Bu kısa film, BURN-E adlı kaynak robotunun Axiom Starliner isimli yıldız gemisinde bir ampulü tamir ederken WALL-E ve EVE tarafından dışarıya kilitlendiği hikâye anlatılmaktadır.
WALL-E filmine eşlik eden bu kısa filmde, BURN-E adlı kaynak robotunun Axiom Starliner isimli yıldız gemisinde bir ampulü tamir ederken WALL-E ve EVE tarafından dışarıya kilitlendiği hikaye anlatılmaktadır. Kapıyı açmaya çalışır ancak başarılı olmaz.