Tom Hiddleston soruyor: Pompeii'nin son gününde hayatta kalan oldu mu? Uzmanlardan ve sezgilerinden yardım alarak patlama sırasında gerçek Romalıların izini sürüyor.
Pompeii felaketinden kurtulan oldu mu? Tom Hiddleston, Vezüv patlamasının son 24 saatini inceleyen bu çığır açan araştırmada modern arkeolojiyi kendi sezgileriyle birleştiriyor. Küllerin altındaki insanların gerçekte ne yaşadığını araştırırken bir gencin, bir iş kadınının ve bir askerin zamana karşı verdiği imkânsız mücadelelerin izini sürüyor.