Chris Hemsworth ile Limit Yok: Daha İyi Bir Yaşam
Chris Hemsworth, sağlığımızı geliştirmeye yönelik bilim destekli yöntemleri keşfetmek için üç destansı meydan okumayı üstlenir. Beyni güçlendiren sürpriz bir stadyum performansı için davul çalmayı öğrenir, konfor alanımızdan çıkmanın faydalarını keşfetmek üzere 183 metre yüksekliğinde donmuş bir duvara tırmanır ve Güney Kore’de acımasız bir Özel Kuvvetler dayanıklılık eğitimine katılır—hepsi, daha uzun ve daha iyi bir yaşamın sırlarını bulmak için.
Chris Hemsworth, hepimizin daha sağlıklı ve iyi olmasına yardımcı olabilecek bilimsel temellere dayanan yöntemleri ortaya çıkarmak için üç destansı meydan okumayla yüzleşir. İlk sırada, yeni beceriler öğrenmenin bilişsel faydalarından ilham alarak davul çalmayı öğrenir ve 70.000 hayranın önünde Ed Sheeran’le birlikte sahneye çıkarak kendini test eder. Ardından, İsviçre Alpleri’ndeki 183 metre yüksekliğinde korkutucu bir duvara kış mevsiminde tırmanarak risk almanın beyin ve beden sağlığını nasıl iyileştirebileceğini öğrenir. En sonunda ise ağrı tekniklerini keşfetmek için Güney Kore'ye gider ve özel kuvvetlerin zorlu testlerinden oluşan; donmuş göller, biber gazı ve elektroşok içeren birtakım acı verici meydan okumalar için Budist geleneklerinden ve dövüş sanatlarından yararlanır. Chris acıyla olan ilişkisini yeniden şekillendirebilecek mi, yoksa bu deneyimler onu yıkacak mı? Her bölüm, gerçek hayatta karşılığı olan yeni bilimsel bilgileri açığa çıkararak hepimizin şimdi, daha uzun ve daha iyi bir yaşam sürmesine yardımcı olabilecek araçlar sunuyor.