Animasyon, Romantizm
Mickey'nin rakibi Mortimer, bir öğleden sonra gezisinde Minnie'nin sevgisini kazanmaya çalışır. Minnie'ye kur yaparken, Mickey'ye eşek şakaları yapar ve arabası bile Mickey'nin arabasını tehdit eder.