Cadı kardeşler Sally ve Gillian Owens için aşık olmak, en alengirli büyü. Kardeşler, bir Owens kadınına aşık olmaya cüret eden her erkeğin zamansız ölümle lanetlendiği ve yüzyıllardır süren bir aile lanetini kaldırmak için uğraşır.