Aksiyon ve Macera, Fantastik
Şeytan Üçgeni'nden kaçan eski düşmanı Kaptan Salazar ve ölümcül hayaletlerden oluşan mürettebatı Kaptan Jack Sparrow'un peşindedir ve denizdeki bütün korsanları öldürmeye kararlıdırlar, özellikle onu.