Legend
Güzelliğin, orada yaşayanların masumiyetiyle korunduğu bir ülkede iki genç, iyiyle kötü arasında süregiden savaşa karışır.
Bütün sihirli yaratıkların barış içinde yaşadığı ve tek boynuzlu atların ışığın sırrını taşıdığı bir ülkede, iyiyle kötü arasında geçen ebedi mücadelenin hikâyesi. Ama ışık, Karanlığın Efendisi için ölümcül ve o, bu sırrı çaldığında Jack adlı bir insan ve güzeller güzeli bir prenses tek boynuzlu atları kurtarmak ve karanlığı yok etmek için onun yeraltındaki kalesinin dehşetiyle yüzleşmek zorunda kalacak.