Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Yönetmen Werner Herzog, günümüzde yaşayan en büyük ve en nadir rastlanan kara memelilerinin izlerini Angola'da süren kaşifleri ve iz sürücüleri takip ediyor.
Efsaneye göre Angola'nın yüksek bölgelerinde, gözden uzakta "hayalet filler" yaşar. Usta yönetmen Werner Herzog ("Grizzly Man"), National Geographic Kaşifi ve koruma biyoloğu Dr. Steve Boyes'un bu görkemli ve gizemli canlıları bulmak için çıktığı destansı maceraya eşlik ediyor.