Justified: City Primeval
Raylan Givens, Kentucky'nin dağlık bölgelerinden ayrılmış bir Amerikan polisi ve yarı zamanlı bir baba olarak hayatını dengelemektedir. Tesadüfi bir karşılaşma onu Detroit'e, şiddet yanlısı bir sosyopat ve zorlu bir savunma avukatı ile karşı karşıya getirir.
Kentucky'den 15 yıl önce ayrılan Raylan Givens artık Miami'de yaşamakta, ABD Şerifi ve 15 yaşında bir kızın yarı zamanlı babası olarak hayatını dengede tutmaya çalışan yaşayan bir anakronizmdir. Florida'nın ıssız bir otoyolunda tesadüfen karşılaştığı bir adam onu Detroit'e gönderir. Orada, Detroit'in en iyilerinin elinden bir kez kurtulmuş ve bunu bir kez daha yapmayı hedefleyen, vahşi, sosyopat bir umutsuz adam olan Clement Mansell, nam-ı diğer Oklahoma Wildman ile yolları kesişir. Bu üç karakter, klasik Elmore Leonard tarzında bir çarpışma rotasına girerek İlkçağ Şehri'nden kimin sağ çıkacağını görmek için yola koyulur.
Raylan Givens, Kentucky'den ayrıldıktan on beş yıl sonra bir karşılaşma onu Detroit'e gönderir.
Raylan bir katilin peşindedir. Carolyn eski bir müvekkiliyle uğraşır. Willa yeni bir arkadaş edinir.
Raylan Arnavut mafyasıyla kapışır. Mansell yeni bir ittifak kurar. Carolyn gardını düşürür.
Acemice yapılan bir çatışma, Raylan'ın Mansell'in peşine düşmesini kaosa sürükler.