The Punisher
"The Punisher" olarak da bilinen Frank Castle, ailesinin trajik cinayetinden sorumlu olan suçlulardan intikam aldığına inanır. Ancak, çok geçmeden, meydana gelen olayların arkasında, Deniz Piyadeleri'nde görev yaptığı süreyi içeren daha büyük, daha derin bir komplonun varlığını ortaya çıkarır. Frank, kolluk kuvvetleri, eski ve en iyi arkadaşı Billy Russo ve eski NSA analisti Micro ile olan karşılaşmalarının yanı sıra gerçeği kesin olarak ortaya çıkarmaya çalışır.