Iron Fist
Yaklaşık yirmi yıldır ölü olduğu varsayılan milyarder Danny Rand, New York City'deki evine döner, ancak kendini hem geçmişinin şeytanlarıyla hem de içindekilerle karşı karşıya bulur.
On beş yıl önce milyarder Rand ailesini taşıyan özel jet, gizemli bir şekilde Himalayalar'a düşmüştür. Yaklaşık yirmi yıl sonra, kazadan sağ kurtulan tek kişi Danny Rand, Ölümsüz Demir Yumruk olarak New York'a geri döner. Danny, New York'taki yaşamın, son 20 yılını geçirdiği manastır kadar çekişmeli olabileceğini çabucak keşfeder. Iron Fist, Danny Rand'ın Iron Fist olarak New York City'deki yolculuğunu takip eder.