Daredevil
Küçük bir çocukken kör olan Matt Murdock, New York City'deki Hell's Kitchen'da gündüzleri bir avukat ve geceleri ise süper kahraman kimliği "Daredevil" olarak adaletsizlikle savaşır.
Daredevil, gündüz avukat ve gece ise yasadışı olarak suçlularla savaşır. Çocukken bir kazada kör olan Murdock, güneş battıktan sonra New York sokaklarında suçla mücadele ederken Daredevil olarak gelişmiş duyularını kullanır. Onun çabaları, Wilson Fisk -diğer adıyla Kingpin- ve çıkarları Daredevil'ınkilerle çatışan diğerleri tarafından hoş karşılanmaz. Murdock'ın günlük işi onu ceza ve adalet sistemine inanan bir adam gibi gösterse de, o aslında mahallesini korumak için kendi kanunlarını oluşturan çift karakterli biridir.