Santa Evita
Eva Duarte de Perón'un 1952'deki ölümünün ardından cesedi üç yıl boyunca asla inşa edilememiş bir mozolenin yapımını bekler. 1955'te ordu, Arjantin'in kontrolünü ele geçirir ve ülkeyi onlara karşı birleştireceğinden korktukları için Perón'un cesedini halktan saklar. Ancak böyle yaparak, ölü haliyle hayatta olduğundan daha tehlikeli olacağını asla düşünmezler.
Bu, Eva Duarte de Perón'un ölümünden sonraki hikâyesidir. “Evita”nın mumyalanmış bedeni, 22 yıl süren ve 33 yıllık yaşamı kadar olaylı geçen bir yolculuğa çıkar. Evita 1952'de ölür ama cesedi, hiçbir zaman inşa edilmeyen bir anıtın yapımı için üç yıl boyunca yerin üstünde bekletilir. 1955'te, Başkan Perón'un hükümeti askeri bir darbeyle devrilir ve ordu, rejime karşı sembol hâline gelmesini önlemek için Evita'nın cesedini 19 yıl boyunca saklar. General Perón'un karısı olarak sadece 6 yıl siyasi bir figür olmuş olsa da, cesedi yirmi yıldan uzun süre Arjantin siyasetini etkilemiş ve mitolojikleşen, hastalıklı derecede garip bir hikâyeye dönüşmüştür. Görevi üstlenen askeri görevliler için Evita, hayattayken olduğundan daha tehlikeliydi ve herkes, mezarı olmayan bu yanlış cesetten korkuyordu.
Eva'nın cesedi mumyalanır ama gömülmez, 1955'te ordunun cesedi almasının önü açılır.
Mariano saldırıdan sonra soruşturmasına devam eder; Moori, alçak bir plan için asker toplar.
Mariano'nun araştırması, onun ve eşinin evine tehlike getirir; Koenig haini arar.
Birlikteliğindeki sorunlara rağmen, Mariano araştırmasında kanlı bir trajediyi ortaya çıkarır.
Koenig'in irtibatı, Albay ve Mariano arasında bir görüşme ayarlar; bir makinist Eva'yı hatırlar.
Mariano, röportaj için Koenig ile tanışır; Albay, beraberindeki iblisleri ortaya çıkarır.