Ringo. Glory and Death
Arjantin'in en büyük ağır sıklet boksörü Oscar “Ringo” Bonavena, bir dizi kötü sözleşmenin ardından, 1976 yılında kariyerinde yeni bir başlangıç yapmak üzere Nevada'ya gelir. Ringo orada farkında olmadan, kendisine parlak bir gelecek vadeden Joe Conforte'nin suç dolu dünyasına sürüklenir. Ancak ne o parlak geleceğe ne de Muhammed Ali'yle yapmak istediği rövanş maçına ulaşamadan üç ay içinde ölü bulunacaktır.
Oscar “Ringo” Bonavena’nın hayatında efsanelerin tüm olmazsa olmazları vardı: Mütevazı bir başlangıç, hızlı bir yükseliş, haşin bir cazibe ve hem trajik hem de erken bir ölüm. İki farklı dönemin paralel bir şekilde ilerlediği hikâyede Ringo'nun 1976 yılında, mafya Joe Contorte'nin Muhammed Ali'yle rövanş maçı ayarlayacağına dair verdiği sözün üzerine Nevada'nın ilçesi Reno'da geçirdiği üç ayı anlatılırken eş zamanlı olarak da 1976 yılından önceki hayatının dönüm noktaları, kardeşi Vicente ve karısı Dora başta olmak üzere ailesiyle olan ilişkisi anlatılıyor. Nihayetinde Ringo, sevilmek için önce kendisinden nefret edilmesi gerektiğini çok iyi biliyordu ve meşhur olup başarıya ulaşana kadar da durmak bilmedi. “Ringo” bir idolün, spot ışıklarından faydalanmayı çok iyi bilen ve ne pahasına olursa olsun sınırları zorlamaya hazır olan abartılı bir karakterin yükselişini ve düşüşünü anlatıyor.