Fire Island
İkonik Pines'da çekilen Andrew Ahn’ın Ateş Adası, eşcinsellik ve romantizmin çeşitli, çok kültürlü bir incelemesini sergileyen, müdanasız, modern bir romantik komedidir. Jane Austen'in klasik "Gurur ve Önyargı"sının zamansız arayışlarından ilham alan hikâye, ucuz güzel kız ve seçmece arkadaş kadrosunun yardımıyla efsanevi bir yaz macerasına atılan iki dostu (Joel Kim Booster ve Bowen Yang) konu alır.