Ben Leman
Dışarıdan kusursuz görünen bir kasabada yaşayan kadınların hayatı, Leman’ın gelişiyle altüst olur. Geçmişte ailesinde acılara yol açan olayın; Şahika, Suzi ve Mine’nin eseri olduğunu öğrenen Leman intikam için gelmiştir. Bu geliş, üç kadının sakladığı başka sırları da gün yüzüne çıkarır. İlişkiler, sırlar etrafında örülmüş modern bir drama olarak işlenir.
Leman, geçmişte yaşadığı büyük trajedinin hesabını sormak için Güzelköy'e taşınır.
Leman, Şahika'yı dostlarıyla sınarken gençler ise Maya'yı Leman'a karşı bir plan içine sokar.
Mine büyük bir yol ayrımına gelirken Seher, Leman'ı hiç beklemediği bir yerden vurmayı planlar.
Şahika, çocukları kendi hesaplaşmalarının içine çekmenin ağır sonuçlarıyla yüzleşir.
Meryem’in ölümle yüzleşmesi herkesin hayatını altüst eder; hiçbir şey artık göründüğü gibi değildir.
Leman'ın kimliğini öğrenen Demir, Leman'dan uzaklaşır. Suzi, geçmişle ilgili büyük bir açık verir.
Demir, kendi başına bir planın içine girer. Leman ise geçmişten gelen kötü bir sürprizle karşılaşır.
Leman, gerçek suçluyu polise teslim edip Güzelkoy'dan gitmeye hazırlanırken acı bir olay yaşanır.
Leman, ailesi ve adalet arasında sıkışıp kalır. Mine ve Burak'ı ise kötü bir sürpriz beklemektedir.
Leman; Şahika, Mine ve Suzi'yi yüzleşmekten başka seçeneklerinin kalmayacağı bir masaya oturtur.