Q & A
New York'ta bir polis teğmeni Hispanik bir uyuşturucu satıcısını vurunca, dava Bölge Savcı Yardımcısı'na verilir. Patronu bunun haklı bir cinayet olduğunu söyler, ancak etnik bağlılıklara dayalı bir cinayete ve yaşlı erkeklerden oluşan bir gruba işaret eden ve giderek artan delilleri görmezden gelemez.
NYPD dedektifi Mike Brennan silahsız bir İspanyol uyuşturucu satıcısını vurunca, adamın üzerine bir silah yerleştirir ve insanların yalancı şahitlik yapmasını sağlayarak sahte "görgü tanığı" ifadesi vermelerini ayarlar. Savcı Yardımcısı Al Reilly davaya atanır. Açık ve net bir dava beklerken, rüşvetçi polisle yaptığı bir soru-cevap seansı sırasında Brennan'ın suçluluğuna kısa sürede ikna olur. Reilly'nin araştırmaları sırasında, doğrudan patronunun ofisine uzanan bir yolsuzluk izini ortaya çıkarır. Eski kız arkadaşının, aynı zamanda Reilly'nin baş tanığı olan Porto Rikolu uyuşturucu satıcısı Bobby Texador'la çıktığını öğrendiğinde işler daha da kötüleşir.