High Crimes
Bir kadın, kocasının söylediği kişi olmadığını öğrendiğinde hayatını büyük bir askeri örtbas operasyonuna karışmış hâlde bulur.
Bir kadın avukat, kocasının aslında on beş yıldır kaçak olan bir deniz subayı olduğunu ve El Salvador'da on beş sivili öldürmekle suçlandığını öğrenir. Kocasının ABD Silahlı Kuvvetleri'nin olayları örtbas etme çabası dâhilinde iftiraya uğradığına dair anlattığı hikâyeye inanan avukat, kocasını askeri mahkemede savunur.