Belgeseller
Yurt dışında tesadüfen karşılaşan efsanevi rock 'n' roll fotoğrafçısı Baron Wollman ile soyut ressam Sophie Kipner arasında beklenmedik bir dostluk ve işbirliği doğar. Çalışmaları, sadece "evet" demenin tuhaf büyüsüyle çağları ve mekanları aşar.