Bambaşka Biri
İstanbul'a yeni dönen savcı Leyla Gediz, daha ilk günden aldığı davanın ve aynı gün tanıştığı adamın hayatını değiştireceğinden habersizdir. Leyla, bütün Türkiye'yi sarsan bir cinayet vakasının başına geçer. Geçmişte suç işlemiş olan abisini bile gözden çıkaran Leyla, davada hayatta en çok güvendiği insanların isimlerinin geçmesi ile beklemediği bir darbe alacak ve kime güvenip kime güvenemeyeceğini sorgulamak zorunda kalacaktır.
İstanbul'a yeni dönen savcı Leyla Gediz, daha ilk günden aldığı davanın ve aynı gün tanıştığı adamın hayatını değiştireceğinden habersizdir. Leyla, bütün Türkiye'yi sarsan bir cinayet vakasının başına geçer. Geçmişte suç işlemiş olan abisini bile gözden çıkaran Leyla, davada hayatta en çok güvendiği insanların isimlerinin geçmesi ile beklemediği bir darbe alacak ve kime güvenip kime güvenemeyeceğini sorgulamak zorunda kalacaktır. Türkiye'nin en sevilen haber sunucusu Kenan Öztürk ise Leyla'nın bağlı olduğu başsavcı Turan'ın oğludur ve aynı davayla yakından ilgilenmektedir. Kaderleri sürekli kesişen Kenan ve Leyla, aralarındaki çekime karşı koyup soruşturma yolunda beraber yürümek zorunda kalacaklardır. Ne var ki katilin ne kadar yakında olduğundan habersizlerdir. Cinayetin ardındaki nedenler ortaya çıktığında katil halkın gözünde bir suçlu mu yoksa bir kahraman mı olacaktır? Bu savaştan Leyla ve Kenan'ın aşkı mı yoksa aralarındaki düşman mı güçlü çıkacaktır?
İstanbul'a yeni dönen savcı Leyla Gediz'in daha ilk günden aldığı dava, hayatını değiştirecektir.
Leyla, soruşturmanın Kenan'dan bağımsız ilerleyemeyeceğini kabullenmek zorunda kalır.
Leyla, cinayetlerin altında yatan gerçeği çıkarmak için 7 Eylül 1995 tarihinin peşine düşer.
Yetimhane yangınını araştıran Leyla ve Kenan, düşmanlarının onlardan korkmadığını fark ederler.
Ekrem'i elinden kaçıran Doğan, Leyla'nın babasına işkence etmek için farklı bir yol bulur.
Adliyede yaşanan bir felaketin üzerine Leyla, tekrardan gerçeklerden bir adım uzaklaşır.
Kenan ve Leyla birbirlerine direnmeyi bırakırken yetimhane yangının iç yüzü her şeyi değiştirir.
Hayatının en derin acısını yaşayan Leyla, kimseye kulak vermeden Ekrem'in katillerinin peşine düşer.
Kenan aniden kayıplara karışırken arkadakilerin sorularını cevaplamak Turan ve Nevin'e kalır.