Güzel ve Çirkin: 30 Sihirli Yıl
Animasyon klasiğinin 30. yıldönümü şerefine, bu animasyon ve canlı aksiyon karışımı özel film, hayranların en sevdiği filmin yanı sıra klasik hikâyeden esinlenen yeni müzikal performanslar, setler ve kostümler sergilemektedir.