Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
National Geographic Pristine Seas, yeni bir deniz koruma alanının okyanus kaynaklarının gelecek nesiller için korunmasına nasıl yardımcı olduğunu incelemek üzere Niue'ye geri dönüyor.
2016 yılında Niue halkı, dünyanın en büyük deniz koruma alanlarından biri olan ve National Geographic Pristine Seas tarafından desteklenen Moana Mahu'yu oluşturdu. Altı yıl sonra Niue, son teknoloji kullanarak sularındaki değişiklikleri belgelemeye ve sürdürülebilir bir gelecek için sonraki adımların belirlenmesine yardımcı olacak olan Pristine Seas'i tekrar ağırlıyor.