Gerçek Bir Böceğin Yaşamı
Borneo sahillerinin sıcağından kaçan hızlı bacaklı kaplan böceğinden, bir İngiliz göletindeki kızböceğinin büyülü dönüşümüne ve görevi kısacık bir gecede kanatlanıp aşkı bulmak ve genlerini aktarmak olan Smoky Dağları'ndaki luna güvesine kadar, minik kahramanlardan oluşan karizmatik bir kadronun hayatta kalmak için akıllara durgunluk veren, süper güçler kullandığı görülmemiş bir mikro evrene girin!
İki kahraman böcek, Afrika savanasındaki devlerin diyarında devasa zorluklarla yüzleşiyor.