Şempanzelerin Dünyası
Şempanzelerin Dünyası, izleyicileri dünyanın en eşsiz vahşi yaşam koruma alanlarından biri olan Şempanze Sığınağı'nın gizli yaşamına götürüyor. Louisiana'nın ormanlık kalbinin derinliklerine gizlenmiş 800 dönümlük sığınak yaklaşık 300 şempanzeye ev sahipliği yapıyor. Bu altı bölümlük National Geographic dizisi, bu olağanüstü şempanze grubunun iniş çıkışlarını takip ediyor.
Şempanzelerin Dünyası, izleyicileri dünyanın en eşsiz vahşi yaşam koruma alanlarından biri olan Şempanze Sığınağı'nın gizli yaşamına götürüyor. Louisiana'nın ormanlık kalbinin derinliklerine gizlenmiş 800 dönümlük sığınak yaklaşık 300 şempanzeye ev sahipliği yapıyor. Bu altı bölümlük National Geographic dizisi, adanmışlığı, merhameti ve bağlılığı sınır tanımayan bir ekip tarafından hayatta ikinci bir şans verilmiş bu olağanüstü şempanze grubunun iniş çıkışlarını takip ediyor. Doğa tarihi ve gözlemsel belgesel film yapımının kusursuz bir karışımıyla, dizinin kalbi ve ruhu olan şempanzeler ön planda ve merkezde. Tam bir duygusal yelpazeye sahip bir gerçek hayat draması olan Şempanzelerin Dünyası, yemek kavgaları, ittifaklar, aşklar, 'kanka aşkları', gözyaşları, öfke nöbetleri, eşek şakaları ve kalp kırıklıkları dâhil olmak üzere Şempanze Sığınağı'nda olan her şeye benzersiz bir erişim sağlıyor.