Paris'ten Pittsburgh'a
Paris'ten Pittsburgh'a, iklim değişikliğinin en ciddi tehditleriyle kendi çevrelerinde mücadele eden bireylerin tutkulu çabalarına hayat veriyor. Amerika Birleşik Devletleri'nin enerji geleceği konusundaki ulusal tartışmaya ve Paris İklim Anlaşması'ndan çıkma kararına karşı çıkan film, ülkedeki topluluklar için neyin tehlikede olduğunu ve Amerikalıların ilham verici şekillerde verdikleri tepkileri yansıtıyor.