Kizazi Moto: Generation Fire
Pervasız bir genç, değerli bir sayborg sığır sürüsünü ölümcül bir ruh canavarından korumalıdır.
Soweto'lu çocuk, evini yıkımdan kurtarmak için destansı bir yarışta uzaylı bir amire meydan okur.
Gizemli bir bilim insanı, bir ruh çocuğu tanrıların krallığından kurtarmak için boyutları aşar.
2050'nin Durban'ında iki yakın arkadaş, ölümcül dev dalgalarda sörf yapmak için her şeyi riske atar.
Kutsal bir anıtı tahrip ettikten sonra, bir fenomen, ütopik bir gelecekteki Zimbabwe'ye fırlatılır.
Biri karada, diğeri denizin altında olan iki millet, sonu gelmez bir savaşın içindedir.
Bir kız, Dünya'yı kurtarmaya çalışmakla meşgul olan annesiyle vakit geçirmek ister.