Goosebumps: The Vanishing
İkizler Devin ve Cece, bir bilim insanı olan boşanmış babaları Anthony Brewer ile bir yaz geçirmeleri için Brooklyn'deki Gravesend'e gönderildiklerinde, mahalleyi uzun süredir gizli kalmış bir tehditten kurtarmak için yeni arkadaşlarıyla bir araya gelmek zorunda kalır.
Anthony araştırmasına devam ederken Trey, laboratuvara sızıp dehşet verici şeyleri serbest bırakır.
Cece mükemmel imajını korumaya çalışırken kaygısı tavan yapar ve tehlikeli bir çıkmaza girer.
Gençler, 30 yıl önceki kayıp vakası ve ebeveynleriyle ilgili şok edici yeni kanıtlar bulur.
Onlarca yıldır gerçeği gizleyen gizemli kişinin ardında saklandığı perde nihayet aralanır.