Kleopatra'nın Kayıp Mezarı
Kleopatra'nın mezarını 20 yıldır arayan Kathleen Martinez, gizemli bir su altı bölgesini keşfetmek için ekibiyle denize açılıyor.
Avukatlıktan arkeolojiye geçen Kathleen Martinez, 20 yıldır Kleopatra'nın kayıp mezarını arıyor. Kazıları onu Akdeniz açıklarında, su altında beklenmedik bir noktaya yönlendiriyor. Bu gizemli bölgeyi keşfetmek için Titanic'i keşfeden Bob Ballard, Mısır Donanması ve bir ekipten yardım alıyor.