Büyümek!
Brie Larson ve Culture House tarafından oluşturulan Büyümek gençliğin zorluklarını, başarılarını ve karmaşıklığını konu alan inovatif karışık bir belgesel dizidir. Büyümek 18-21 yaş aralığındaki gençlerin hikâyelerini anlatmaları için anlatıyı, deneysel ve belgesel filmciliği kullanmaktadır.
Brie Larson ve Culture House tarafından oluşturulan Büyümek gençliğin zorluklarını, başarılarını ve karmaşıklığını konu alan inovatif karışık bir belgesel dizidir. Büyümek 18-21 yaş aralığındaki gençlerin hikâyelerini anlatmaları için anlatıyı, deneysel ve belgesel filmciliği kullanıyor. Farklı yaşanmış deneyimleri konu alıyor. İzleyicilere gençlik dönemine ve gençlerin kendilerini keşfetme ve kabullenme yolunda karşılaştıkları çeşitli sosyal, ailevi ve içsel engellere ilgi çekici, duygusal açıdan güçlü anlatılarla çeşitli yaşanmış deneyimler sunuyor. Her 30 dakikalık bölüm bir gencin ya da "kahraman"ın büyüme hikâyesini anlatıyor. Her bölüm, kahramanlarımızın çocuklukları ve gençlik yılları boyunca bize yol göstermesine olanak tanıyan son derece kişisel röportajlar barındırıyor. Bu röportajların yanı sıra, yaratıcı sinematik canlandırmalar, önemli dönüm noktalarını yansıtmaya yardımcı oluyor.
Vanessa diğer öz güvenli siyahi kadınlar arasında yer buluyor ve psikoloji okumak istiyor.
Clare ve Isabel'in hikâyesi arkadaşlıklarını ve topluluklarına borçlarını ödemelerini anlatıyor.
Amiri'nin bölümü kendi olarak sevgiyi bulmaya çalışan bir siyahi kişiyi konu alıyor.
Emily'nin hikâyesi engelliler topluluğu için bir platform oluşturma deneyimini anlatıyor.
Sofia'nın hikâyesi, siyahi bir kadın kodlayıcı olarak STEM engellerini aşma yolculuğunu konu alıyor.
Alex'in hikâyesi ortaokul ve lise yıllarında depresyonla başa çıkmasını anlatıyor.
Athena'nın hikâyesi Güney Asyalı bir gencin vücut görüntüsüyle yolculuğunu anlatıyor.