Memphis to the Mountain
Güney Memphis'in zorlu sokaklarından gelen bir grup genç, Kenya Dağı'ndaki 4.800 metrelik bir kaya kütlesine tırmanmak için yola çıkar. Dünyalarının ve kendilerinin sınırlarını zorlayan gençler, tırmanış boyunca oksijen azlığıyla ve korkularıyla yüzleşir ve kendilerini keşfeder.
“Memphis to the Mountain”, Güney Memphis'in en ihmal edilmiş ve zorlu mahallelerinden birinden, tırmanışın neredeyse hiç bilinmediği bir yerden gelen azimli gençlerden oluşan bir grubun, Kenya Dağı'ndaki 4.800 metrelik bir kaya kütlesine tırmanma çabasını anlatıyor. Grup, bir yıl boyunca Alex Honnold ve Philip Henderson gibi sporun en ünlü isimleriyle birlikte zorlu bir hazırlık ve eğitim sürecinden geçer. Oksijen azlığı, korku ve kendi dayanıklılıklarının sınırlarıyla mücadele ederken, işin en zor kısmının dağa tırmanmak değil, kendine inanmayı başarmak olduğunu fark ederler. Azim, dönüşüm ve kendi sınırlarını aşmanın gücünün hikayesi.