What We Do in the Shadows
Yüzlerce yıldır birlikte olan dört vampirin hayatlarına bakış atıyoruz. Liderleri olan karanlık lordun ziyareti sonrası, kendilerine yüz yıldan uzun bir zaman önce New York şehrine neden geldikleri hatırlatılıyor.