Tarih, Animasyon
Eski İsrail'deki İbrani bir çocuk, babası eski, küçük eşeği Ufaklık'ı satmasını emredince, eşeği Kudüs pazarına götürür. Orada alıcı bulamayan çocuk, Joseph adında kibar bir adamla tanıştığında pes etmek üzeredir. Joseph, Ufaklık'ı satın alır ve onu hamile karısı Mary'yi Bethlehem'e götürmek için kullanır.