Bir Yeni Yıl Hikayesi
“Bir Yeni Yıl Hikayesi”, kendini beklenmedik bir şekilde Rockefeller Plaza'ya giden bir Yılbaşı ağacında sıkışmış bulan meraklı genç baykuş Moon'u anlatır. Kalabalık şehirden kaçmaya çalışan Moon, Luna adında kayıp küçük bir kızla arkadaş olur. Birlikte, ailelerine dönmek için çıktıkları yolculukta yürek ısıtan bir maceraya atılırlar.