Extraordinary
Neyse ki sonsuz pozitifliği sayesinde Jen'in kendine acıma kuyusuna düşmesini engelleyen en iyi arkadaşı Carrie var. Jen Carrie, Carrie'nin uzun süreli erkek arkadaşı Kash ve talihsiz bir olaydan sonra bir çete tarafından Jizzlord olarak adlandırılan bir sokak kedisi ile aynı daireyi paylaşır. Büyük, kafa karıştırıcı bir dünyada sürüklenen - ve biraz umut ve çokça çaresizlikten başka hiçbir donanımı olmayan Jen, yolculuğunun sonunda belki de süper gücüne kavuşacaktır.