Tarih, Belgesel Serisi
Idris Elba, 2. Dünya Savaşı'nın en büyük muharebelerinden dördünün ayrılmaz birer parçası olan siyah askerlerin bilinmeyen hikâyelerini gün yüzüne çıkarıyor.
Dedesi de 2. Dünya Savaşı'nda çarpışan Idris Elba, çığır açan bu dizide savaşta yer alan siyah askerlerin bilinmeyen hikâyelerini gün yüzüne çıkarıyor. Savaş kesitleriyle karakter portrelerini harmanlayan dizi, bu askerlerin ve birliklerinin 2. Dünya Savaşı'ndaki rollerini hak ettikleri yere kavuşturuyor ve bu kahramanların Amerika'daki ve dünyadaki Sivil Haklar Hareketi'ne nasıl ilham verdiklerini gözler önüne seriyor.