Panterin Yolculuğu
Bir yaban hayatı fotoğrafçısı, veterinerler, çiftçiler, korumacılar ve yerli halk, Florida panterinin akıllardan çıkmayan hayaleti tarafından çekilerek kendilerini Everglades'i ekolojik çöküşün eşiğine getiren yenileme ve yıkım güçleri arasında hızlanan bir savaşın ön saflarında bulurlar.