Otoyol Cehennemi
Kar fırtınaları her kış Norveç'in dağ geçitlerini Avrupa'nın en tehlikeli yollarından birine dönüştürür ve en önemli ticaret rotalarını tıkayıp bazı aşırı durumlarda ölümcül kazalara neden olur. Felaketlerin önlenmesine yardımcı olmak da yaratıcılıklarına, pratik zekalarına ve cesaretlerine güvenen ve bir sonraki ödemeyi cebe atmak isteyen uzman kamyon şoförlerinin oluşturduğu haşin bir grup tarafından kurulan mükemmel "Buzlu Yol Kurtarma Ekibine" düşüyor.