Herkül
Satir Phil'in himayesi altında Herkül'ün nasıl kahraman olunacağı konusunda eğitim aldığı yıllardaki birçok çalışmasını izleyin. Olimposlu Tanrıların ve Tanrıçaların çoğu, müstakbel genç kahramanı ziyaret eder ve yeni maceralarında ona yardım eder veya engel olurlar.