Aksiyon ve Macera, Fantastik
John Leguizamo ve Justin Long’un devasa ses yetenekleri sizi, sürüye liderlik etmek için cesaretini toplaması gereken Patchi adında genç bir dinozor hakkında heyecan verici bir maceraya götürüyor.