Gigantosaurus
Dört küçük dinozor, en heyecanlı gizemi, bügüne kadar görülen en büyük ve en yırtıcı dinozor Gigantosaurus'un olduğu tarih öncesi bir macera dünyasını araştırıyor.
Dört, küçük dinozor arkadaş, en heyecanlı gizemi, bügüne kadar görülen en büyük ve en yırtıcı dinozor Gigantosaurus'un olduğu tarih öncesi bir macera dünyasını araştırıyor! Meraklı Mazu, oyuncu Tiny, ürkek Bill ve cesur Rocky, anlaşılması zor Gigantosaurus'un sırlarını keşfetmek istiyor ve hepsinin ondan öğrenecekleri bir şey olduğunu anlayacaklar.