National Treasure: Book of Secrets
Ben Gates ve ekibi, atasının masumiyetini kanıtlamak ve Kayıp Altın Şehri'ni bulmak için yüzyıllık sırları içeren gizemli ve son derece korunaklı bir kitaba doğru yola çıkmalıdırlar. Ama onu bulmanın tek bir yolu vardır: Ben, Başkan'ı kaçırmalıdır.