Aksiyon ve Macera, Bilim Kurgu
Bir hata sonucu doğal su kaynakları tükenmiş yakın bir geleceğe ışınlanan beş yakın arkadaş, zorluklarla dolu eve dönüş yolunda yeni arkadaşlar ve düşmanlar edinirken kendi sınırlarını da keşfetmeye koyulurlar.