In Vogue: The 90s
90'lar yüksek modanın (haute-couture) podyumdan inip ana akım kültüre adım attığı on yıldı. Vogue'dan Anna Wintour ve Edward Enninful'un yanı sıra moda, film ve müzik dünyasından bir şöhretler kadrosunun yer aldığı bu kilometre taşı dizi, 90'larda moda ve popüler kültürde en iz bırakan dönemlerin, içeriden hikâyesini anlatıyor.