Az bilinen arşiv görüntülerinin yer aldığı LA 92, Los Angeles isyanlarının 25. yıl dönümünde izleyicileri o çalkantılı zamanlara geri götürüyor.
Rodney King davasındaki kararın Los Angeles'ta günlerce süren protestolara, şiddete ve yağmalara yol açmasından tam yirmi beş yıl sonra, LA 92, az bilinen ve çarpıcı arşiv görüntüleriyle izleyicileri o çalkantılı zamanlara geri götürüyor. Yapımcılığını iki Oscar ödüllü Simon Chinn ve Emmy ödüllü Jonathan Chinn’in yaptığı ve yine Oscar ödüllü Dan Lindsay ve TJ Martin’in yönettiği film, 1992'deki olayları birçok farklı açıdan mercek altına alıyor ve günümüze kadar yansıyan bu önemli döneme yepyeni bir bakış açısı getiriyor.