90’lar, hem sosyal hem özel hayatta, hem haber hem de eğlence dünyasında sınırların flulaştığı, seks ve skandal ile dolu yıllardı.
90’lar başladığında Berlin Duvarı yeni yıkılmıştı. Ancak yıkılan tek duvar bu değildi; sosyal ve özel hayatta, haber ve eğlence dünyasında, gerçeklik ve hayal dünyası arasındaki sınırlar da kalkıyordu. Değişim rüzgarları çetin gerçekleri söylemekten çekinmeyen yeni kişilerin yanı sıra, cinselliği ve ünlüleri de ön plana çıkarıyordu. Hepimizin sahip olduğu magazin haber takıntısı internetin doğuşuyla birlikte iyice güçlendi ve kitle haberleşme dönemiyle, hem doğru, hem de yanlış haberlere erişimimiz arttı.
90’larda, politikayı, pop kültürünü ve yaşlanmayı kökten değiştiren yeni bir nesil ortaya çıkar.
90’larda yeni hayal dünyaları gerçeklikle birleşince, insanlar aradaki farkı ayırt edemez.
AIDS krizi cinselliği gündeme taşır ve başkan bir seks skandalının ortasında yer alır.
90’larda gerçeklik bir televizyon şovuna dönüşmüştür. Kameralar her yerdedir; kaçacak yer yoktur.
Yeni sesler kendilerini ifade edince ortaya çıkan kültür savaşı, bazılarını mutsuz eder.
90’larda edepsiz spikerler popüler olur, ünlüler ve talk-show’lar ise sürekli skandallara karışır.
Komplo teorileri popülerleştikçe, A.B.D kendini dahili ve harici düşmanlarına karşı korumalıdır.