Sam'in Hayvanat Bahçesi
Sam’in Hayvanat Bahçesi’nde hayvanlarla takılmak için gerekenlere sahip olup olmadığını öğrenin. Sam’in kinkajuları, zürafaları, penguenleri ve daha fazlasını beslerken, temizlerken ve onlara bakarken zorlandığını izleyin!
Sam’i, ayak bileklerini kıstıran Afrika penguenlerini beslerken test edilmesini izleyin.
Sam, Priscilla adında sevimli bir yavru dağ sıçanı tanışır fakat komik bir sürprizle karşılaşır.