Kıskanmak
Ailesi tarafından sevilmeyen, dışlanan ve hayatı boyunca değersizlik hissiyle büyüyen Seniha; yıllar sonra ortaya çıkan bir fırsatla hem eğitimini tamamlamak hem de ailesinden kalan mirasla yeni bir hayat kurmaya karar verir. Bunun için ise annesinin gözde çocuğu, abisi Halit'i aileye uygun biriyle evlendirmeye çalışır. Fakat Halit, planladığı kişi yerine Mükerrem'e âşık olur. Nüzhet adlı genç bir müzisyen Seniha'nın evine sığındığındaysa tüm dengeler alt üst olur.
Ailesi tarafından sevilmeyen, dışlanan ve hayatı boyunca değersizlik hissiyle büyüyen Seniha; yıllar sonra ortaya çıkan bir fırsatla hem eğitimini tamamlamak hem de ailesinden kalan mirasla yeni bir hayat kurmaya karar verir. Bunun için ise annesinin gözde çocuğu, abisi Halit'i aileye uygun biriyle evlendirmeye çalışır. Fakat Halit, planladığı kişi yerine Mükerrem'e âşık olur. Nüzhet adlı genç bir müzisyen Seniha'nın evine sığındığındaysa tüm dengeler alt üst olur. Kıskançlık, intikam ve gizli arzular gitgide büyürken Seniha kontrolü eline alır ve geçmişin hesabını tek tek kesmeye başlar. "Kıskanmak", bir kadının yok sayıldığı hayata karşı verdiği bir savaşın ve herkesi içine çeken sürükleyici bir hesaplaşmanın hikayesi.
Seniha, bırakmak zorunda kaldığı hukuk fakültesine dönmek için annesiyle bir anlaşma yapar.
Seniha gördüklerinin etkisiyle yıkılır. Annesiyle iletişim kurmayı başaran Halit, polisleri çağırır.
Nalan ve Nüzhet’in birlikte olduğunu öğrenen Seniha, herkesi birbirine düşürmeye yemin eder.
Selim hocadan öğrendiği korkunç gerçekle Seniha, abisiyle büyük bir hesaplaşma içine girer.
Mediha tekrar konuşmaya başlarken Seniha ise babasının ölümüne dair korkunç bir gerçeği öğrenir.
Ölümden kurtulan Seniha, büyük bir yalan üzerine kurulu hayatı için annesinden hesap sorar.
Nalan, evlilik planlarını hızlandırır. Seniha ise babasının dönmesiyle yeni bir başlangıç yapar.
Seniha, babasının dönüşüyle yeni bir döneme girerken bir yandan da yeni savcı Cihan'la uğraşır.
Melek, kızı Yasemin'i Seniha'ya emanet eder. Ferhat'ı yakalamak isteyen Seniha ise bir tuzağa düşer.